Sunday, October 14, 2012

She's A Dork Alright!

Hi there.  We had a very busy and fun filled weekend.  On Saturday, we went Apple Picking with our family.  We had the best time.   I wish Drew and Diana could have gone, but everyone else was available, so off we went to spend a beautiful day in Oak Glen.  Then this morning Greg and I got up and headed to the lake.  It was just beyond beautiful up there.  I am pretty tired, and won't be doing a post until tomorrow or the next day, but just to show you what a dork I am, I am posting this video.  I was using Greg's camera because we dashed off so quickly that I forgot mine.  I am obviously not very familiar with it.  Greg nearly busted a gut laughing when he saw this.  Then Erika joined in.  What the heck.  Laugh away....it is funny.    Yes, I am a dork!!
I will be back soon with a post of apple picking and Big Bear.
XO  Kris

13 comments:

pembrokeshire lass said...

Yup...I think you might be right but, having said that, I think I might do the very same thing!! Glad you had a good weekend, though! Joan

Mereknits said...

You are not a dork, I can not handle a camera for the life of me, and I think that is obvious by the pictures on my blog. I have no video of my children when they were little because I am a bit of a loser with a video camera. Oh well.
rest up.
Meredith

Holly said...

Nope, absolutely not in video mode. I did the same thing with my web cam, thiking I was trying to get a decent shot of myself and I was videoing myself primping and at one point I even readjusted my bra. I still have it, it's too funny

mynestofyarnandbuttons said...

Hi Kris, That was so funny, I've done that also! I don't think you are a dork.....but I know what you mean......because I think I am a dork at times. (a lot of times)
Have same R&R if you can, xoRobin❤

Apple picking, I love it!

Debbie said...

Oh Kris I don't know how many of those videos I even have I've done it sooo often, haha. Sounds like a busy, perfect week-end. We almost went to Oak Glen on Sat. too! How fun it would have been to run into you ~ Enjoy your week!

priscilla said...

Lol Kris ! Sounds like you had a great weekend !

Heather - The Good Life said...

Sounds like a fun weekend. I'm a little technically challenged myself. :-) Looking forward to seeing your apple picking pics. Heather

Grammy Staffy said...

For some reason the video does not show up for me to see.... But I'm glad you are enjoying being in the mountains. Get the rest you need.

Pammy Sue said...

Ha-ha-ha! Can't tell you how many times I've done the same thing! Electronic gadgets are HARD! LOL.

Jill said...

LOl, I'm laughing because I do this all the time on my Iphone forget to switch it back and wonder why I can't take a picture. Good to know I'm not the only one. :-)

xoxo

Jill

The Garden Bell - Kate said...

Too funny. Scott did the same thing up in D.C., but his was really boring. At least your's was exciting and I heard a voice. Was that you?

by Teresa said...

That was soooo cute! My poor older sister was using her new iPhone to take photos of the changing of the guard in DC and she'd clicked over to video and each "photo" was a 2 second video. Technology! ((hugs)), Teresa :-)

Nicolle said...

You are so funny, and cute! My mom does this ALL the time. She always brings her camera card to me to download for her, and there are always a few videos in the mix, not on purpose. :)

The lake sure does look pretty in your video though!
xo